Nya naglar

I går var det dags att göra ordning naglarna igen, vilket var behövligt då jag gått med dem i fem veckor och de hunnit bli riktigt långa. Men N som gör dem var på semester i Thailand så det var bara att vänta. Dock höll jag på att missa tiden då jag blev sittande i kö på E4:an pågrund av beläggningsarbete, men som tur var väntade N så snällt och såg inte ens sur ut när jag ramlade in alldeles för sent..  Det är därför jag alltid går till samma personer, samma frisör, samma banktjänsteman mm
I övrigt blev det inte så mycket mer gjort när jag väl kom hem och maten stod på bordet, utan det var att lägga barn sedan gav jag mig ut på en promenad innan det blev kväll.
I dag är det stallet som gäller med båda barnen, vilket K ser i fram imot lite extra då han fick ridkläder i påskpresent. 
Hoppas ni har en toppen dag!   
 


Publicerat: 2014-04-23 @ 12:48:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!