Semesterplaner

Snabbt närmar sig sommaren och de stora av våra sommar planer är nu bokade. Jag vill gärna vara i Sverige under de oftast bästa sommar månaderna, så som så många andra år väljer vi att lägga en utlandsvistelse i maj. I år blir det en veckan all-inklusive på Malta. Jag har inte varit där tidigare men har hört att det ska finnas mycket att se, göra samt bra shopping, så det kan nog bli riktigt bra. Sedan blir det givetvis en veckan på Gotland i sommar, ett måste av flera anledningar. D har släkt där, K kommer att tävla samt att jag bara älskar Gotland och hade mer än gärna bosatt mig där om det inte var för att det skulle komplicera K tävlande avsevärt. Troligen blir det även en tur upp till Dalarna över midsommar som de senaste åren om vännerna J&C vill ha med oss, vilket vi hoppas innerligt på. Helt plötsligt insåg jag att vilken tur att jag har en bror som kan tänka sig att bo hos oss och se efter de små djuren medan vi är borta :)
 
Hoppas ni har några mysiga sommar planer att se fram imot!
Detta är en lånad bild av St Julian's Promenade på Malta Från www.tripadvisor.com
 
 
 
Publicerat: 2014-04-16 @ 15:51:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!