Tjejhelg

Trots att ögonen gick i kors på mig i fredags när jag åkte från jobbet ville jag ändå passa på att vara ute lite när solen äntligen var framme för första gången denna vecka, innan det var dags att krya ner i soffan för efterlängtat soffhäng och film. Så jag åkte hem och hämtade resten av familjen, så åkte vi till parken för att mata ankorna och ta en promenad runt strömmen, ett väldigt underskattat utflyktsmål.
Tidigt i går morse gavs sig K och D iväg för att spendera hela helgen på träningsläger i Tranås, medan jag och T är hemma och har tjejhelg. Gårdagen spenderade vi större delen av i stallet, där det blev picknick och barbacka ridning. Vilket är första gången för mig på närmare 23år, de tog en stund att vänja sig och komma in känslan men till slut så gick det bra, efter mycket peppade ord från T, som tyckte att det var jätte kul att hon var duktigare på något än mamma. På vägen hem stannade vi till på blomsterbutiken och köpte blommor till utekrukorna, så resten av dagen spenderades med att planera blommor och ordna på
altan och i trädgården. Först vid 19 tiden var vi inne igen och ramlade då ner i soffan med gårdagens rester efter en dusch. Kan meddela att det blev en tidig sänggång för både T och mig. Nu blir det lite städning innan det bär av till ridskolan sedan blir det förhoppningsvis lite mer altan häng. 
Ha en fortsatt trevlig helg!!
Publicerat: 2014-04-13 @ 07:10:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!