Veckan som varit

Fredag och längtan till en bra film i soffan, efter en vecka där jag bara varit hemma och vänt för att sova, är väldigt stor. Jag ska verkligen inte klaga då jag älskar min vardag och allt som jag gör i den, men i dag känner jag mig riktigt trött och det ska bli skönt att åka raka vägen hem och bara ta det lugnt och inte behöva åka iväg. Veckan har till största del bestått i träning och stall, vilket som sagt är saker jag gillar men även det kan bli lite små tungt när regnet faller tungt, som det gjort större delen av denna vecka.
Men en lugn helg väntar, då D och K ska på träningsläger lördag förmiddag till söndag kväll, så det blir jag och T och ev lite mer stall ;)
Lite bilder från veckan:
 
T och D på Dofri och Flisan.
D's nya motorcykel.
Onsdags löpning i regnet.
Samt mysig fredagslunch med arbetskollegorna


 
 
Publicerat: 2014-04-11 @ 15:23:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!