Chokladdoppade jordgubbar

Sakta men säkert börjar jag känna mig lite bättre och i natt fick jag faktiskt sova hela natten, vilket var helt underbart efter två nätter där jag inte sovit något alls och då menar jag verkligen inget. Hur jag än mår är det är ju ändå fredag, vilket om du frågar K och T innebär utan undantag fredagsmys. Så jag tog mig faktiskt ur soffan och ordnade med chokladdoppade jordgubbar, vilket jag hade planerat för redan i söndags när T och jag var och veckohandlade, så allt fanns redan hemma. Enkel som det är tog det inte heller många minuter att göra.
Mitt enkla bidrag till myset uppskattades dock mycket även om jag själv inte har mycket till aptit ännu och höll mig till att smaka en.
Nu är det snart sänggång och jag håller tummarna hårt och hoppas på ännu en hel natts sömn.
Hoppas ni har en underbar inledning på helgen!
Publicerat: 2014-02-07 @ 21:40:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!