Förvaringspyssel

Sedan i söndags morse har jag haft en migrän liknande huvudvärk som vägrar ge med sig, men håller sig under hyfsad kontroll så länge jag inte gör några snabba rörelser, nyser, hostar eller reser mig upp för fort.
Så när jag kom hem igår efter jobbet kände jag inte alls för att träna utan tänkte i stället passa på att uppfylla mitt löfte om att pyssla med T någon dag i veckan, då hon bestämt sig för att göra ett dockhus i kartong till sina pappersdockor. Så medan hon målade väggar och golv i kartongen, och i vårat kök för den delen också då hon välte glaset med vatten hon doppade penseln i inte bara 1 utan 2 gånger, passade även jag på att pyssla lite.
Av en Pringles burk blev det efter lite färg både på mig och burken, lim och bokstäver en förvaringsburk för nappar som ska skänkas till min syster eller rättare sagt systerdotter, så hoppas vi att hon har nytta av den.
 


   
Publicerat: 2014-02-04 @ 11:28:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!