Glossybox Feb

I går bar det av hem till svärfar efter jobbet för att fira att han fyllde år, så det bjöds på både smörgåstårta och fika.
På vägen hem svängde jag förbi centrum för att hämta ut ett paket, ta ut pengar (till en insamling på jobbet) samt köpa fika som barnen skulle ha med sig till skolan då de ska ha vänskapsdag i dag, allt gick smidigt och bra fram tills jag skulle betala och tar upp plånboken ur fickan som jag lagt där då jag inte orkade släppa med hela väskan. Upp fick jag både plånbok och mobil, som jag inte var bered på, så mobilen åkte i sten golvet. Så nu har jag en mobil med en skärm i 365 delar och känns som en igelkott... Så dagens lunch får helt enkelt gå åt till att köpa ny mobil, inte alls vad jag tänkt mig men vad gör man...
Lite gladare blev jag dock när jag kom hem och kunde öppna mitt paket jag hämtat, månadens glossybox, som innehöll flera roliga saker, tror att det blir ögonskuggan som blir favoriten, men ingen som jag inte gillade denna gång. Men var även 2st extra gåvor, en Läkerol ask samt ett presentkort på makeuprådgivning hos The Body Shop. Definitivt värd de 139kr den kostar.


 
Publicerat: 2014-02-26 @ 11:43:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!