Godis naglar

I dag var det dags att göra i ordning naglarna igen och då jag hade mörka fick det lite ljusare och vårligare naglar denna gång, brukar försöka variera mig. Jag har nog dock aldrig haft så avancerat mönster som jag valde denna gång, men som vanligt blev jag väldigt nöjd. När jag kommer hem efter ha varit på salongen kommer alltid T springande för att se hur de blev och denna gång tittade hon och stod sedan tyst en stund innan hon sa; Mamma de ser precis ut som den där efterrätten du gjorde, pannacotta med Ahlgrensbilar. Och med tanke på att hon älskar godis måste de vara ett bra betyg! 
Publicerat: 2014-02-19 @ 20:45:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!