Hallå Hallå VIP

Influensan eller vad man ska kalla den håller i sig med de stora klorna och vägrar att släppa taget minsta lilla. Jag har feber och huvudvärk men värst är nog ändå hostan. Jag verkligen hostar hela tiden och kan inte alls ligga ner då hostandet ökar ännu mer vilket gör att jag sovit ca5 h de senaste 2,5 dygnet. Hostandet har även gjort att jag nu tappat rösten och låter som en exalterad kråka.. Tråkigast är nog ändå att jag missade min och K's myskväll som vi planerat igår. Förra veckan kom nämligen ett brev med VIP biljetter på en förhandsvisning av den svenska filmen Hallå Hallå som har premiär på fredag och då K tycker mycket om svenska komedier kändes det som ett perfekt tillfället att få ha lite egen tid men honom då det senast tiden fallit sig så att jag har åkt med T på hennes aktiviteter och D med K's på hans aktiviteter. Så vi skulle gå ut och käka lite sedan se filmen och äta popcorn. Så det känns riktigt surt att ha missat det. Men D hoppade in och tog min plats så K var nöjd iallafall och det är viktigast. Båda tycke filmen var bra och definitivt se värd. K's betyg höjdes nog även lite av att det var en VIP förhandsvisning samt att få gå på bio en vardagkväll. Själv väljer jag nu att vänta tills den kommer på DVD.


Publicerat: 2014-02-06 @ 15:45:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!