Kladdkaka med frosting och jordgubbar

Känns riktigt skönt att fredagen är här efter en ganska tuff arbetsvecka, då 2 av mina 4 kollegor varit borta samt att jag haft förkylning med feber hela veckan. Men det har som sagt inte varit läge att lägga sig sjuk igen så de har bara varit att bita ihop. Jag var tillbaka på jobbet igen förra onsdagen efter att ha varit hemma i influensa i 1v och bortsett från hostan mådde jag ganska bra, fram till i söndags då förkylningen med feber, huvudvärk, hosta men även svårt att svälja och rinnande näsa bröt ut och de har jag nu gått med hela veckan, men det går väl över det med. Den kommande helgen har firats in med hemmagjord sushi, traditionell för min del men med skinka i istället för lax för resten av familjen som vägrar äta lax. Det hela avslutades sedan med kladdkaka med en frosting gjord på vitchoklad med passoa och allt toppades sedan av jordgubbar. Riktigt gott. Nu blir det snart sänggång för min del trots att klockan bara är 20, men febern tar ut in rätt och ska det finnas minsta chans att jag ska orka göra något i morgon måste jag få sova.
Hoppas ni har en toppen kväll!


Publicerat: 2014-02-21 @ 20:00:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!