Lång lördag

Vissa dagar känns det som man inte hinner någonting innan dagen är slut men ibland kommer de dagar när det känns som man hinner hur mycket som helst och i dag var det en sådan dag. D och K gavs sig iväg redan vid 6 tiden i morse då K skulle tävla i Kungsör, vilket gick toppen bra och han slutade på en 7:e plats av 17. T och jag där imot låg kvar och sov till närmare 8 innan vi tog oss upp och startade dagen. Sen hann vi med T's ridning, köpa en present, lunch och lämna av T på kalas och städa av hemma innan D och K kom hem. Men dagen var inte slut då, efter jag hämtat upp T,  tog jag med mig barnen och åkte och matade ankorna då vi hade massa bröd som höll på att bli gammalt. Sedan blev det en kort sväng förbi J&C för att lämna en present till deras dotter W, T's bästa vän, som fyllt år innan vi åkte och handlade till kvällens middag som blev hemmagjort hamburgare med fruktsallad som efterrätt. Med i påsen kom även den nysläppta filmen, Lassemajas detektivbyrå, Von Broms hemlighet, en film som jag verkligen rekommenderar till alla med barn mellan  5-12år. Då den var riktigt bra och både K och T satt som på nålar flera gånger. 
Så en riktigt lång och mysig lördag om du frågar mig.
Hoppas ni har haft en toppen dag!
Publicerat: 2014-02-22 @ 20:44:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!