Ny vecka

En ny vecka har börjat och jag sitter fortfarande i mitt hörn i soffan fast nu har jag fått sällskap av båda barnen. T och jag mår ganska bra, är feberfria men har fortfarande en jobbig hosta som håller i sig men K som hade sin första riktiga sjukdomsdag igår mår väldigt risigt och har strax över 39 i feber, hostar massor och har redan tappat rösten. Men mest är han nog besviken över att han inte kunde sova över hos bästa kompisen i lördags som planerat samt att han igår missade sista dagen i skidskolan samt isracingen han skulle ha tittat på. Men tyvärr är det ju så att man kan ju inte planera när man ska vara sjuk även om det vore tacksamt om man nu måste bli sjuk.

Veckans tips.
Förra veckan blev det tyvärr inget veckans tips då jag var för febrig för att tänka på det, så här kommer det en dag för sent. När jag och T var och shoppade för några helger sedan fick jag en presentförpackning med lite prover när jag handlade på Kicks som bland annat innehöll en mascara, hypnose Doll Eyes från Lancome. Och jag måste säga att denna var toppen. Lätt att använda, klumpar inte alls och luktar väldigt fräscht. Resultatet blir långa fina separerade fransar. Så detta är veckans tips för v6. 
Publicerat: 2014-02-10 @ 10:54:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!