Escada

Dagarna rullar på och vi är nu tillbaka i vardagen.
Vi avslutade årets jullovet med att i måndags ha en hel dag på busfabriken med kusinen N, vilket var väldigt uppskatta av dem alla 3 och det var två stycken trötta barn jag fick med mig hem på eftermiddagen.
På tisdagen började jag arbeta även om barnen hade studiedag första dagen på terminen och de valde att spendera den hemma framför tv och dator hela dagen. Ett perfekt sett att inledda terminen om du frågade dem som fortfarande bara hade pyjamas på sig när jag kom hem vid 17 tiden. Själv avslutade jag dagen med en timmes kombinationspass av styrka och kondition.
I går var även barnen tillbaka i vardagen men det var två förvårdansvärt pigga barn som mötte mig är jag kom hem och det blev sedan en hel kväll för mig och T i stallet.
I dag där i mot finns det nog en risk att de två mycket tidigare mornarna har kommit ikapp och att det i eftermiddag istället är två stycken trötta barn som möter mig hemma, men då deras kväll är helt oplanerat får det nog bli en tidig sänggång för att även orka med morgondagen, eventuellt även för mig...   
 
 
Escada är ett av mina favorit märken på parfym och speciellt deras årsdofter, tidigare sommardofter.
Och nu har årets doft kommit, Born i Paradise.
Jag har ännu inte hunnit lukta på den, men går jag på deras tidigare meriter, finns en stor chans att den hamnar i mitt badrumsskåp inom en snar framtid.
 
Så här beskriver de själva den nya doften:
Årets fashion fragrance från Escada tar oss i år till en tropisk plats i paradiset.
Escada Born in Paradise är inspirerad av den kända cocktailen Pina Colada med doftnoter som fräsch melon och exotisk kokosnöt
 
 

 

 
 
Publicerat: 2014-01-09 @ 08:54:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!