Feel Good Friday

Jag fick i dag ett mail med texten feel good friday och det kändes verkligen så passande. För så bra som jag mår just nu har jag inte mått på länge, inte att jag har mått dåligt innan. Men just nu och sedan ett tag tillbaka har jag prioriterat och försökt att tänka lite annorlunda mer positiv. Bara små saker som till exempel när man går upp på morgonen och tycker att det egentligen är alldeles för tidigt för att gå upp och man hellre vill krypa ner i sängen så jag har i stället tänkt att vilken tur jag har som har ett jobb att gå till, för det är det tyvärr inte alla som har och det gör det faktiskt lite enklare och man är lite mer nöjd när man kommer till jobbet.
     
Som ni vet är jag en stor fan av The Body shops produkter och det var faktiskt det mailet handlade om att de har i dag Feel Good friday och bjuder därför på 25% rabatt på din dyraste vara när du köper från deras hemsida och uppger rabattkoden feelgood  men bara i dag fredag den 31/1, så passa på. Alltid fri frakt vid köp över 250kr.
Så det får bli veckans tips ;)  
 
 
 
Publicerat: 2014-01-31 @ 11:22:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!