Fredagsmys med bio

I dag har vi haft en lugn och mysig familjedag, som började efter en lång sovmorgon. Tyvärr går det inte så bra för oss att ställa om utan vi sover fortfarande till närmare 10 varje morgon, vilket kan bli riktigt jobbigt på tisdag när väckarklockan ringer 5, men vi har ju iallafall några dgr till på oss att försöks vrida tillbaka dygnet. Känner lite små panik...  Efter vår sovmorgon och en långfrukost med hemmabakat bröd och smoothie, bar det av till hästlekis för T medan K och jag var kvar hemma. Jag plockade lite medan K gärna ville baka något och bestämde sig tillslut att det fick bli morotskaka ur hans Bamse kokbok. När T sedan kommit hem och duschat åkte vi ner till City, där det blev en middag på O'Learys och sedan lite shopping innan vi gick på bio och såg Sune på bilsemester. Själv tyckte jag filmen inte var något vidare, en 5:a av 10. Men K gillade den och skrattade massa, och det är ju en barnfilm så det är ju ett bra betyg. Så han rekommendera den. 
Nu blir det snart sänggång så jag orkar upp lite tidigare.
Trevlig kväll!


Publicerat: 2014-01-03 @ 21:21:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!