Hej då julen

I dag har det stor städats här hemma, då vi passade på när vi ändå städade bort julen. Att ha den kvar ända till den 5/1 är länge för att vara mig för även om jag älskar julen brukar jag snabbt tröttna på allt extra över allt och i mellan dagarna åker det bort. Men för första gången kände jag ingen stress med att ta bort den och ända anledningen till att det blev bortplockat i dag är för att det är skönt att ha det gjort innan vardagen börjar igen. Kan bero på att det inte var så mycket som kom fram i år, bara favorit sakerna. 
I dag hanns det även med ett träningspass för min del. Har även blivit ett par pass nu under ledigheten och det känns riktigt skönt att komma igång igen efter 2 mån med riktigt lite träning. Men jag har helt enkelt inte hunnit, men januari brukar vara en lugnt månad så nu ska det förhoppningsvis bli lite träning. Närmast framöver är det vårruset i maj som gäller, där jag håller mig till samma mål som förra året då jag inte riktigt nåde hela vägen fram och det är att klara de 5km på 25min. Så nu gäller det att öka tempot, och mitt eget tjat om intervaller måste bli verklighet. I julklapp fick jag en jätte fin pulsklocka från D som jag verkligen blev jätte nöjd med och varmt rekommenderar! 
Dagens träning.
Ett kombinationspass av styrka och kondition.


Publicerat: 2014-01-05 @ 22:51:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!