Lite fasa

Det är med lite fasa jag inser att jullovet börjar närma sig slut och på tisdag är det jobb och vardag som står på schemat igen. I och för sig trivs jag väldigt bra med min vardag och mitt jobb men denna semester efter en väldigt intensiv höst och ett ganska små tungt år med lite ledigt har det varit så skönt att bara kunna ta det lugnt, långa sovmorrnar och bara umgåtts med familj och vänner. I dag har vi tillexempel hunnit med en tur till ridskolan för T, handlat lite häst saker, tränat ett kombinationspass av kondition och styrka samt ha vännerna J&C med barn här på en oxfilé middag. En toppen dag med andra ord. Skulle kunna tänka mig bara en lite extra vecka ledigt till... ;-)
Men som sagt jag trivs med min vardag, men skulle kanske behöva dra ner lite på just vardagstempot.

Dagens efterrätt, morotskaka. 
Bakad helt själv av K. 


Publicerat: 2014-01-04 @ 21:33:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!