Lördagsmorgon

Ligger i sängen och vägrar gå upp. Det är det bästa med helg och ledighet att kunna ligga kvar i sängen och inte behöva rusa upp så fort man vaknar. Men kl10 ska vi som vanligt på lördagar var i stallet så innan dess ska jag ha tagit mig upp, fått på lite kläder och ätit frukost. Utöver det är dagen än så länge oplanerad för mig och T. D och K ska till Kungsör för att träna cross så de blir borta större delen av dagen, så får bli en tjejdag helt enkelt. 
 
Träningen fortsätter att gå bra och jag håller mig på minst 3pass i veckan. Igår slog jag dessutom person bästa på löpbandet, 5km på 27,36min. Var så nöjd hela kvällen. Mitt mål är som sagt att komma ner till 25min och detta visar att träningen går åt rätt håll och det är det viktigaste!
 
Nej, nu måste jag nog faktiskt ta mig ur sängen och sätta igång dagen.
 
Hoppas ni får en toppen lördag!


Publicerat: 2014-01-18 @ 07:56:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!