Lugna lördagen

Den innan så oplanerade lördagen fylldes snabbt med saker att göra. Själv valda saker som gjordes i ett lagom tempo, så har haft en riktigt lugn och mysig dag. Direkt efter frukost åkte som vanligt jag och T till hennes ridskola för 45min lektion. Där efter åkte vi hem och bestämdes oss för att ha en bakdag innan eftermiddagens gäster skulle komma och medan K var på kalas. Det bakades knäckebröd, müslibars och citronkladdkaka med hallonsås samt plättar till lunch. Och snabba var vi med för jag hann även med 30min löppass på löpbandet samt en dusch innan gästerna kom vid 17tiden. 
Efter en stund dök även lite oväntat min syster med familj upp, så det blev fullt hus med 6 vuxna och 6 barn. Så nu ska de bli riktigt skönt att krypa ner i sängen och läsa lite innan jag stänger mina blå för i dag.

Trevlig kväll!
Alla recept finns i tidigare inlägg som du hittar i kategorin Mat & bakning till höger.

Publicerat: 2014-01-11 @ 22:17:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!