On my wish list

Julen är nyligen över och första snön har precis fallit men min önskelista till våren har sakta börjats fylla på och
nyaste på listan är denna fina modell, Hamilton från Michael Kors. Men som vanligt har jag jätte svårt att bestämma mig för vad jag vill ha för storlek och färg. Svart är ju alltid klassiskt svart, samt brukar vara lättare att hålla i fint skick, samtidigt som det är kul att ha något som sticker ut lite mer och inte är så klassiskt svart.
Jag sedan i höstas modellen travel tote, från Michael Kors som jag är jätte nöjd med men jag skulle även vilja ha en lite mindre modell till helgen, då jag inte släpar runt på lika mycket. Sedan är det alltid lika kul med nytt i garderoben. Får funderar lite helt enkelt.
Vilken tycker ni?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2014-01-15 @ 10:38:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!