Svarta naglar

I går var det dags att göra ordning naglarna igen och denna gång valde jag fransk manikyr i svart med glitter, samt några stenar på ringfingrar och tummar.
När jag får mina naglar gjorda är det förstärkning som görs med gelé från biosculpture. Vilket innebär att det är mina egna naglar utan några tippar eller förlängningar utan de blir bara förstärkta. Har man tänkt att göra naglarna, oberoende på om man bara vill förstärka eller om man vill förlänga, vill jag bara ge ett tips, tänk på att göra det på en seriös salong med bra material. Annars kan dina egna naglar bli väldigt förstörda. Jag rekommenderar gelé från biosculpture, vilket är väldigt skonsamt och vill man bara göra vid utvalda tillfällen är naglarna precis som vanligt efteråt.

Publicerat: 2014-01-22 @ 21:32:54


1 kommentarer
Postat av: Izabell

De är verkligen jättesnygga! :)

Kraam

Svar: Tack!!
Tess

2014-01-23 - 21:25:49 | URL: http://www.misssunheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!