Harry Potter

När jag fick veta att Harry Potter utställningen skulle komma till Nrkpg, bestämde jag mig för att se alla filmerna med familjen. För att sedan gå på utställningen tillsammans, men ganska snart insåg jag att de inte var några lämpliga filmer för T, då hon lätt får mardrömmar. Så i stället blev det jag och K som under de senaste 6 veckorna tittat igenom alla filmerna och i helgen såg vi den sista. Så i måndags bar det av på utställningen och den kan varmt rekommenderas för alla som sett filmerna eller läst böckerna!! Tänk dock på att ta med stora plånboken, då souvenirerna i slutet kostar ganska mycket,trollspöna 400kr/st halsdukarna 250kr/st mm men det är det värt! ;-)


Publicerat: 2014-07-17 @ 18:10:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!