Helg summering

Gårdagen spenderades precis som förra lördagen i stallet med en lång ridtur i skogen för min och T's del medan resten av familjen var och körde cross i K-Holm. På kvällen kom sedan min syster med familj över på middag, där det bland annat bjöds på en egen komponerad kaka till efterrätt. Recept kommer senare i veckan. 

I dag bar det av till Bomässan för mig, T och D medan K lekte med en kompis. Det blev clown show, vi smakade Bubbies (rekommenderas) och med hem kom ett par jätte söta trädgårds hängselbyxor åt T, så nu längtar hon tills odlingssäsongen ska komma igång. Även om det borde ha varit mer hann jag iallafall med lite träning, en underbar 7km skogspromenad i solen. För vädret har ju verkligen varit toppen denna helg och vi hoppas att det håller i sig kommande vecka. 
Hoppas ni haft en toppen helg!
Publicerat: 2014-03-09 @ 20:23:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!