Veckanstips v10

Ännu en gång börjar arbetsveckan närma sig sitt slut och jag kan som om vanligt inte upphöras att förvånas över hur fort dagarna springer förbi.
Utöver jobb har jag även denna vecka hunnit med och gå en promenad med K, en barbacka tur på hästarna med båda barnen, veckohandlat, shoppat inredning på Mio, samt det som måste göras varje dag, som matlagning, läxläsning, tvätta, städa lite mm. Lite för lite träning men annars känner jag mig nöjd.
I kväll blir det som de flesta fredag kvällar ganska lugnt, först träning sedan en enklare 3-rätters, skagen toast, rengryta och till efterrätt en hembakad kaka, låter avanserat men allt är lätt att göra. Sedan istället för den vanliga fredags filmen har K bestämt att det blir en tv spels kväll där vi alla ska turas om att spela Disney Infinity.
 
Hoppas ni har en toppen kväll framför er.
Veckans tips
Jag har inte varit den som sminkat mig så mycket men har börjat tycka det är roligare och roligare, speciellt sedan jag började med Glossyboxen och på så sätt fått hem massa nya saker att testa som jag annars inte köpt.
Och i mellandagarna var jag på en kortare sminkkurs hos make up store och fick massa bra tips.
Givetvis blev det då även en hel del glitter inför nyår och en av de saker jag köpte var denna, glitter eyeliner liquid. Den blev en riktig favorit hos mig och kan parta till all make up, antigen applicera den som en tunn linje längs ögats konturer eller över hela ögonlocket.
Finns hos Make up Store för 155kr.
  
 
Publicerat: 2014-03-07 @ 13:45:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!