Välkommen Maj

Ligger fortfarande i sängen och bara njuter av denna extra lediga dag, då både D och jag har turen att vara lediga. 
I dag är det en långtur till häst som är inplanerat och i eftermiddag kommer K's bästa kompis A och ska sova över. Valborgsmässoafton firande vi hos underbara vännerna J&C med god mat och massa vin, tyvärr blev det inte att vi tittade på någon brasa då regnet föll mer eller mindre under hela kvällen. Även igår föll regnet ibland i sällskap med snö men då kunde vi tyvärr inte välja om vi skulle vara ute eller inte, då K körde deltävling nr3 i Mälarfräsen i Nyköping. Så det vara bara att ta fram vinterkläderna igen och dra upp luvan så gott det gick för att inte få allt i ansiktet. Tyvärr gick inte K´s motorcykel som den skulle då den inte svarade ordentligt på gasen, så det var en riktigt arg och frustrerad K. Så nu blir det ett par timmars meckande för D i garaget, så hoppas vi att han får ordning på det innan nästa tävling. Men trots det gjorde K ett jätte bra jobb och han körde till sig en 5:e plats av totalt 19. Under eftermiddagen sprack himlen upp och jag gav mig ut på en löprunda: Just nu är jag inne i en form svacka och löpningen känns verkligen jätte tung, men jag håller humöret uppe och hoppas att det snart ska släppa. Vi avslutade sedan dagen med att krypa ner i soffan och titta på filmen Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann, kan rekommendera den.   
 
Hoppas ni har en skönt fredag framför er!
Publicerat: 2014-05-02 @ 08:12:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!